În această perioadă, din cauza crizei de semiconductori, acceptăm maximum 3 comenzi online per client într-un interval de 30 de zile. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Întrebări frecvente (și răspunsurile aferente)



1. Ce reprezintă acest site?

Prin intermediul site-ului vanzari.renault.ro Renault Commercial Roumanie pune la dispoziție o platformă prin care utilizatorul poate rezerva sau plăti integral autovehicule Renault. Prețurile afișate pe acest site nu se aplică automobilelor ce se vor fabrica în baza unei comenzi efectuate la un agent Renault sau unor autovehicule similare existente în stocul agenților Renault. Rezervarea nu reprezintă o operațiune de cumpărare a autovehiculului. Contractul final de vânzare-cumpărare a automobilului se va face la agentul Renault ales.

 

2. Care sunt opțiunile de achiziție a unui autovehicul?

Pe acest site există două variante pentru care poți opta: rezervarea mașinii prin plata unei taxe de rezervare de 800 EURO și plata diferenței de preț (online sau la agentul pe care l-ai selectat) sau plata integrală online a autovehiculului.

După achitarea taxei de rezervare, poți opta și pentru plata în rate (finanțare / credit). Mai multe informații despre finanțarea disponibilă pe modelul ales găsești tot la agentul tău Renault. Dacă vrei să vezi ce pachete de finanțare și care sunt ratele orientative pentru automobilele Renault, poți accesa simulatorul de finanțare online

 

3. La ce curs valutar se calculează preturile ?

Prețurile se calculează la cursul valutar de CURS RON din DATA .

 

4. Ce reprezintă fiecare preț din site?

În platformă vei vedea până la trei prețuri per mașină:

a. Prețul de listă este prețul standard al autovehiculului.

b. Prețul promoțional, în cazul în care mașina beneficiază de o promoție, reprezintă prețul de listă la care se aplică o reducere comercială oferită de Renault Commercial Roumanie. Această reducere suportă modificări, un automobil putând avea prețuri promoționale diferite în zile diferite.

c. Prețul RABLA reprezintă prețul obținut prin scăderea din prețul de listă a contravalorii primei de casare maximă de 10000 lei, a eventualelor ecobonusuri, calculate în Euro (la cursul de CURS RON) și a reducerii comerciale oferite de Renault Commercial Roumanie pentru acest model (în cazul în care modelul selectat beneficiază de o promoție). Click aici pentru mai multe detalii. 

În funcție de disponibilitate, poți opta pentru achiziția unui model la prețul promoțional sau prin Programul Rabla. Vei plăti prețul de listă doar dacă nu sunt disponibile reduceri pentru modelul ales sau acesta nu e eligibil pentru programul Rabla.

 

5. Pot să achiziționez mai multe mașini în cadrul aceleiași comenzi?

Momentan sistemul nostru permite cumpărarea unui singur automobil per comandă. Dacă dorești să achiziționezi mai multe automobile, te rugăm să plasezi câte o comandă separată pentru fiecare din ele (te rugăm să nu uiți faptul că în această perioadă, datorită crizei de semiconductori, acceptăm maximum 3 comenzi online per client într-un interval de 30 zile).

 

6. Cum pot efectua plata?

Plățile pe site-ul nostru se pot efectua folosind un card bancar de credit sau debit. În cazul persoanelor juridice este obligatorie folosirea unui card de credit/debit pe numele firmei (de companie). Te rugăm să te asiguri la banca la care ai deschis cont că nu ai restricții la plata cu cardul online (cardul este deschis la tranzacții online și limita de tranzacționare este suficientă pentru achitarea taxei sau a prețului întreg al automobilului, în funcție de alegerea ta). Autorizarea plății se va face printr-un procesator extern specializat, MobilPay, iar plata este securizată.

 

7. Ce reprezintă cei 800 de Euro pe care îi achit online?

Suma de 800 de Euro (TVA inclus) reprezintă taxa de rezervare pentru modelul Renault selectat în platformă. Această taxă va fi transformată în avans la momentul la care îți confirmi comanda către agentul de vânzări Renault și suma va fi scăzută din prețul de listă sau promoțional (dacă automobilul ales beneficiază de o promoție).

Exemplu: dacă dorești să rezervi un automobil care are prețul promoțional de 10.000 Euro (TVA inclus) și plătești taxa de rezervare de 800 de Euro, vei plăti la agent doar diferența de 9.200 Euro (TVA inclus), cei 800 de Euro achitați online vor fi transformați în avans.

 

8. Cum plătesc cei 800 de Euro (TVA inclus)?

Îi achiți cu ajutorul cardului tău de debit sau credit. Plata se realizează în mod securizat prin intermediul unui procesator de plăți - MobilPay. Taxa pentru rezervare de 800 Euro (TVA inclus) este plătibilă în lei la cursul Renault Commercial Roumanie din ziua efectuării plății.

 

9. Cum plătesc diferența?

Diferența o vei achita online sau la agentul Renault pe care îl selectezi în procesul de rezervare (acolo vei semna contractul de vânzare-cumpărare iar plata se va face prin transfer bancar). Aceste activități se pot realiza în maximum 15 zile calendaristice de la data plății taxei de rezervare în platformă (nu se aplică dacă ai ales achiziția prin programul Rabla). După această perioadă, autovehiculul va deveni disponibil spre a fi rezervat și de alți doritori.

 

10. Când mi se livrează mașina la showroom?

Cu toate că afișăm un termen de livrare orientativ pentru fiecare mașină de pe site, termenul de livrare final îți va fi comunicat de către agentul tău Renault, după efectuarea comenzii.

Facem tot posibilul să livrăm comenzile efectuate prin intermediul site-ului în data de livrare estimată indicată pe site pentru fiecare serie. Cu toate acestea, în funcție de locația efectivă a automobilului și de capacitatea logistică, de eventuale evoluții ale disponibilității anumitor componente din acea perioadă, este posibil să apară variații ale acestui termen.

Alte motive pentru care termenul de livrare ar putea să varieze:

- nu ai răspuns la telefon și/sau e-mail în momentul în care ai fost contactat de către agentul Renault selectat în procesul de checkout, după efectuarea comenzii pe site

- nu te-ai prezentat la agentul Renault selectat în procesul de checkout pentru a semna bonul de comandă și pentru a plăti diferența pentru automobilul rezervat prin site

- nu ai achitat diferența în termenul agreat

- ai ales achiziția prin Programul Rabla, program a cărui dată de începere nu este în controlul Renault. Livrarea automobilului poate fi întârziată în funcție de data la care se vor putea introduce dosarele în PSIPAN. Află mai multe aici despre Programul Rabla.

 

11. M-am răzgândit. Primesc taxa de rezervare  (cei 800 Euro) înapoi?

În cazul în care dorești rambursarea sumei de 800 de euro plătită cu titlu de taxă de rezervare pentru un model Renault, te rugăm să urmezi următorii pași:

  1. Completează și semnează cererea de pe ACEST LINK.
  2. Depune cererea la agentul Renault pe care l-ai selectat în procesul de rezervare. Detaliile acestuia le găsești în mesajul de confirmare a comenzii pe care l-ai primit în momentul efectuării comenzii.

Rambursarea sumei se va efectua prin transfer bancar în termen de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii.

Atenție! Odată inițiat, procesul de rambursare este ireversibil. Mașina rezervată de tine va deveni disponibilă spre a fi rezervată de altcineva.

 

12. M-am răzgândit. Dacă am achitat suma integrală, cum îmi primesc banii înapoi?

În cazul în care dorești rambursarea sumei achitate pentru un model Renault, înainte de preluarea ei, te rugăm să urmezi următorii pași:

  1. Completează și semnează cererea de pe ACEST LINK.
  2. Depune cererea la agentul Renault pe care l-ai selectat în procesul de comandă. Detaliile acestuia le găsești în mesajul de confirmare a comenzii pe care l-ai primit în momentul efectuării comenzii.

Atenție! Odată inițiat, procesul de rambursare este ireversibil. Mașina rezervată de tine va deveni disponibilă spre a fi rezervată de altcineva.

 

13. Pot să îmi schimb agentul Renault după ce am făcut comanda?

Din păcate, nu. În momentul în care selectezi un agent Renault pentru a continua procesul de cumpărare, noi deja demarăm acțiunile logistice și odată pornit acest proces, nu mai putem modifica agentul.

 

14Pot plăti o sumă mai mare din totalul unui model pentru taxa de rezervare?

Taxa de rezervare este o sumă fixă. Plata diferenței se poate realiza online (vei fi notificat pe email) sau la agentul Renault selectat în momentul rezervării. La acest agent vei încheia și contractul de vânzare-cumpărare aferent.

Poți opta în schimb pentru plata integral online a modelului ales. Alegând plata integrală, te rugăm să ai în vedere că vei achiziționa mașina online și va fi nevoie să fii de acord cu termenii și condițiile achiziției online. Acestea îți vor fi afișate în cadrul procesului de checkout dar le vei primi și ulterior prin e-mail.

 

15Există o schimbare în datele mele de contact. Cum pot face această schimbare pe site?

Pentru a schimba datele de contact pentru contul tău, tot ce trebuie să faci este să editezi câmpurile din secțiunea de profil de pe site.

 

16. De ce au aceste automobile prețuri promoționale mai mici (reducere comercială mai mare) decât cele din promoția lunară?

Uneori, este posibil ca automobilele de pe acest site (vanzari.renault.ro) să beneficieze de o reducere suplimentară. În anumite cazuri este posibil ca data de fabricație să fie mai mare de 6 luni. Automobilele sunt NOI (nu sunt utilizate) și beneficiază de aceeași garanție de 3 ani sau 100.000 de km precum un automobil produs mai recent.

Pentru detalii suplimentare, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 021 203 88 58 de luni până vineri între orele 8.00- 20.00 şi sâmbătă între 8.00 - 16.00.

 

17. Ce se întâmplă dacă nu plătesc taxa de rezervare după ce am inițiat procesul de rezervare?

Ai la dispoziție 30 de minute să plătești taxa de rezervare de 800 Euro (TVA inclus) de la momentul în care ai solicitat rezervarea unui autoturism pe platforma vanzari.renault.ro. În cazul în care nu plătești taxa de rezervare de 800 Euro (TVA inclus) în acest termen, Renault Commercial Roumanie își rezervă dreptul de a anula rezervarea autovehiculului și de a îl elibera spre rezervare unui alt potențial cumpărător.

 

18. Ce se întâmplă dacă plata online este respinsă de către bancă?

Comanda ta va fi anulată. Vei primi un email de informare pentru anularea comenzii, iar mașina va deveni disponibilă în site. Îți recomandăm să iei legătura cu banca ta pentru a afla motivul respingerii plății. În cazul în care problema se rezolvă poți încerca să comanzi din nou.

 

© Renault 2019 – 2024 Renault Commercial Roumanie, CUI 13943110, Reg. Com. J40/5566/2001